tisdag 28 oktober 2008

Jaha, det var det det.

OK, helgen återigen sa bara svisch så var den till ända.

Lördagen: Klev upp tidigt för att få träna. Inte tränat på hela veckan och det gör mig tokig. Så det blev både Body Pump och spinning. Helt slut blir man också. Men så där skönt slut så man vet inte om det är endorfinvarning eller om det är - Du börjar bli äldre varning ? Får fundera på det.

Sedan träffade jag Mr N för att äta en supergod sallad med varmrökt lax på BIM. Köpte även lite produkter när jag endå var där. Allt skit man tror man behöver.

Kom hem och lade mig för att em vila, som det så fint heter (eller?), men somnade och vaknade tre timmar senare. Återigen äldre varningsklockor... Klev i alla fall upp för att göra mig i ordning. Bästis L hade mys hemma och jag var inbjuden, äntligen, tjohooo. Mysigt som bara den var det. K med hennes kille A var med och efter vi dippat grönsaker och ätit kilovis med popcorn kändes det som så var så gott vill bara poängteras, så kom den absolut gladaste söta J.
Bästis L fick sminka på J lite granna och snyggt som tusan blev det. =)









Gladaste, söta J har ju en percing i näsan, så undrar ni vad som glimmar strax ovanför hennes mun så är det den som lyser upp hela bilden. , jag var inte så hurtig som de andra brudarna. När de gick ut så åkte jag hem. Skönt. Så sköööönnnnttttt.

Söndag: Jag kom ihåg att ställa klockan. Klockrent...... (åh vad dåligt) det roliga var att när Mr N kom för att väcka mig, eftersom han klev upp mkt tidigare, så det första jag frågade honom var - har du ställt tillbaka klockan? Så att han inte trodde klockan var 11:00 fast hon bara var 10:00-typ. Jaha, han hade det ja, så då var det bara att pallra sig upp sörru. Var mkt sugen på att gå ut och gå. Vilket otroligt väder. Men hade för mkt att göra och packa och plocka undan och se otroligt upptagen ut. Sådant tar tid.

Iväg och hade Pump och efter det..... var det dax för myten, legenden -
Men var han bra eller var han bra, eller hur bra var han? Det var så BRA. Nöjd som attans kan man säga att både jag och Mr N blev. Bra platser hade vi också. Ja det var en fröjd att se ! Han gjorde en superduperglad. Då är man glad.

Så på det hela så är jag mkt nöjd med helgen faktiskt. Ser fram emot nästa också. Bara vara är så skönt. Behövs ibland att ta det lugnt. Man börjar ju bli äldre har jag hört (inte för att jag tror på det, men). Man skall skynda långsamt har jag också hört, börjar förstå vidden av det nu. En del tycker att det är för tydligt, men det bryr jag mig så lite om =)

Inga kommentarer: