onsdag 3 december 2008

För typ bara

tre månader så såg det ut så här när jag gick hem från jobbet:

I morse när jag var på väg till tåget som tar mig till jobbet i Storstaden såg det ut så här:


Men ryktesvägen sa ikväll att det håller på att regna bort. Sakta men säkert. Jag skrev i tidigare inlägget att ojämnt väder ger ojämnt humör. Detta är ett ypperligt tillfälle att fundera på vart man står i det påståendet!

Annars har jag hunnit adventspyntat innan Storstaden hägrade. Men inte att byta gardiner eller dammsuga. Så det ser jag fram emot helgen. NOT! Jag är ibland pysslig men ibland inte och just nu är jag lite på inte spåret. Men det kan ändra sig.
Annars hägrar mkt i helgen. På tapeten:

- Julfest
- Pump release med K & K på lördag.
- Lunch med donnan LA
- Hockey med donnan LA om allt blir enligt planerna.
- Middag på kvällen på Oscar
- Sedan Partyyyyyy för hela slanten
- Pump igen med snygg L och snygg P på söndagen. Tror man kommer vara lite sliten =)

Så ni ser, späckat schema och ingen dammsugning eller byte av gardiner i sikte. Nej, det skjuter jag sakta på framtiden.
Så é det bara. Men det kommer snart att bli andra bullar, ja hoppas jag och tror min make hoppas han med förmodar jag.


привет тогда
= Hej Då.

Inga kommentarer: