måndag 29 december 2008

I dag

Fick vi besök av en gammal bekant till Mr N. Som han inte sett på sju år typ. Väldigt mysigt. Jag drog mig undan och städade och tvättade. De behövde umgås och prata alena. Sedan hade vi tvättstugan. Så otroligt skönt. I väg, hade pump. Men kan man svettas mer... Nej, men fy leden vad jag svettades. Nu märker man all skit som skall ut.

Hem efter duschen och jag har även ringt Junior Sebbe =) som sa i måndags den 22:a dec - ja, jag ringer och kommer med ny musik CD skiva till dig på tisdagen. Ja, jag ringer! Jag ringde han idag och påpekade att nej, du har faan inte ringt. Men jag är inte bitter!!

Beställde hem kinamat. Är så otroligt less på allting som heter julmat. Men igår var vi till Ön A och hos svärmora med la familia. Fick en underbar potatisgratäng och inbakad fläskfilé. Sedan kunde jag inte äta så mkt. Hade ont i magkatarr magen. USCH på ren svenska. Så det var mkt synd. Tur vi fick med oss rester. Nu är det en familj kvar. Min. Ja blir nog framöver....

Nu återigen hockey. Junior VM fortfarande och inatt Sverige mot Slovakien. Sverige leder nu mot dem med 2-0. Mr N så stolt. Målvakten spelar med Brynäs. Men är det någon som bryr sig ? Ja tydligen !

Inga kommentarer: