torsdag 11 december 2008

Jag som inte vill vara med på bild... SOM ATT !

Mitt bord innan middagenUppträdande med sång.




Söta Jeppe & Swang

KramkalasAv 20st bilder bilder var jag med på 8st. RESPEKT ! Eller vill man bara synas ? Eller hur var det nu igen ?

Japp, festen var mkt lyckad. Vi började att ta en fördrink i gamla museumet, Som jag inte hann till. Sedan så bar det iväg till Stadshuset. Otroligt stort och mäktigt julbord. Bra framträdande och jag och M lyckades smyga iväg och se en bit av Uno Svenningson som var i Spegelsalen på Stadshuset och spelade. Mkt vackert, mkt mäktigt och otroligt billigt, med tanke att vi smög in =)

Vi fick sjunga mot varandra i kör för att vinna biljetter till Gatufesten, olika julsånger. Vårat lag vann inte, just det.

Efter julmaten var uppäten, drinkarna druckna så bar det av till Oscar och +30. Så otroligt roligt. Jag dansade nästan my boots off. Oj vad ont jag hade i fötterna. Men det gick. Taxi hem, dricka mkt vatten och gå till sängs. Skönt.

Lördagen, upp vid 08:00 - dax för pump. Tyvärr i dessa juletider, inte så mkt folk. Men endå. Det gick så bra. Nya programmet hade vi release på. Nr 68. Så bra program. allting satt och det var skönt. Tomteluvorna var på. Glada minerna likaså.

Duscha, iväg på stan. Träffade polaren Linda. Vi var iväg och åt lunch. sedan iväg på hockeyn. Vi hade ett av båsen och vi köpte vin och snacks. Var så otroligt bra match. Timrå vann mot Rögle. Bra. Hem till mig tack vare Mats B. Thank You, fick skjuts till staden. Sminka sig. Klä sig. Snyta sig och handväskan med: check.

Vi kom iväg till Oscar och äta middag. Gott, jarå.

Iväg på Aveny en sväng, tillbaka, dansa, dansa, dansa. Linda försvann, jag hittade Lotta och Kina. - Tack gode gud för att du är här, sa de, eller var det ett TV program???? Ja, just det ja.

Linda kom tillbaka och sedan var kvällen to the end ! Sammanfattningen gick nu i raketfart. Men visst, händer alltid mkt när man är ute så här, men hey. En helt annan historia.

Har nu precis kommit hem från en julmiddag med teamet här i Storstaden. Först hem till en av arbetskamraterna som bor i en mysig tvåa i Gamla stan med sin make. Så mysig. Lite glögg och pepparkakor. Aldrig fel, nej. Sedan iväg på restaurang och äta, heter " Trattoria Romana ". Otroligt god pasta har de. SLURP. Tittade på julgranen som de har vid hamnen och den är stor och den är så otroligt julefin.

Hemma nu, sova. Ja, livet går i svisch, svisch fart och det är då du ska säga: What a ride, lets do it again !

Inga kommentarer: