måndag 15 december 2008

What´s Up?!

Ibland kanske man skall tänka till innan man skrider till handling. Kom hem, satt uppe för att få hem lite ny musik. Blev bra, men var så trött på lördagen. Men visste i mitt stilla sinne att det hade snöat hela natten. Så därav gick jag ut i tid för att få fram bilen. Såg då också att inga snöskyfflar fanns framme som de brukade. Hade de blivit bortglömda som vanligt. Visade sig mkt senare att jag hade helt jävla rätt på den punkten.

Kommer ut på parkeringen och vad skådar, jo bilfaan är helt inmurad och genomborrad av inskottandes av traktor snö. Wow, vad kul. Utan skyffel tog det mig 40 min att skotta fram bilen och komma på Helex. Fick ringa och säga att tyvärr var jag lite sen. Visste i mitt stilla sinne att hade jag gått så hade jag redan vid första signalen till Helex varit framme redan. Men eftersom man har temperament och jag var lätt små IRRITERAD, så skulle bilen fram. Visst en kvart försen så gick endå passet så bra och jag var så nöjd efteråt.

Hem och hämta Mr N och iväg ner på stan, äta lunch på O´learys. Gott som in i ... hem, sova några minuter och sedan göra sig i ordning för att åka till Helex och Lucia ala Julmys. Tackar Bästis L för den otroligt goda maten. Du är så otroligt duktig babe. Gott.

Hem, satt uppe och då som jag skrev i förra inlägget, såg sådan häftig fyrverkeri. Sova, sova, sova, upp och kissa och inse att minst tre timmar till behövs att sova.

Kvällen, pump pass och återigen. Jag var lugn, jag hade roligt och det gick bra. Så helgen överlag får tummen upp av mig.

Sitter nu och funderar på vilka julklappar jag skall köpa på Statoil den: 23:e. För det är väl endå så man gör har jag hört.

Yea Right.









Snipp snapp slut, så var denna helgen slut !!!!!!!!

Inga kommentarer: