lördag 20 december 2008

Jaha

Kom iväg till A på torsdagskvällen. Någe problem med en dörr i en av vagnarna på T-vagnen. Så det tog lite tid, fick byta t-vagn, men då var jag redan mkt försenad. Men väl när jag kom var lill E vaken och sprang omkring. Fick julbord och det var supergott. Blev kvar länge, länge. Hade panndunk dagen efter kan jag lova !

Åkte hem till den lilla staden vid kusten. Hade en kamrat som också åkte hem. Vi satte oss i restaurangvagnen. Fick sällskap av en herre. Mkt trevlig och mkt pratig. Men oj, oj, oj. Vissa saker han berättade gjorde en bestört, ledsen men samtidigt fick en sådan respekt att han orkade vara så trevlig och orkade leva vidare. Vilka människoöden det finns.

Idag jobbade extra på Ö och det gick bra. Somnade ganska tidigt igår så det gjorde nog susen =) Somnade till filmen Örnnästet och ja, har sett den minst 20 ggr nu, men då slår jag inte min man Mr N som sett den 220 ggr. Tror även att det kommer bli en titt under julen. Eftersom vi ska tillbringa den hos Mr N:s pappa med familj. När Mr N och hans pappa möts, så blir det ett stående inslag av titta på Örnnästet. Mitt i natten och ofta somnar de både efter ca 10-15 min. Men jag vet att de faktiskt har sett hela någon gång. Jajamensan!

Ikväll fyller bästis snyggisch L år. Skall dit och äta och umgås. Mkt trevligt. En annan sak som var trevligt när jag kom hem var att jag fått sådan otroligt fin blombukett av min man. Hade han köpt för att han älskar mig så mkt. Wow, jag ryser i hela kroppen. Då av välbehag kan jag lova ! Kanske han får nått ikväll lite senare. Vi får väl se !!

Inga kommentarer: