lördag 12 juli 2008

Åhh det är måndag morgon och mitt huvud är så tungt....

Eller nåt. så illa var det faktiskt inte. Var mkt trevligt. Idag. Har inget speciellt att tillägga. Utan så här var det =) sedan får ju ni dra era slutsatser..... jarå...

Jag och MR SNYGG. Hmm jag ser ut som uppstoppad höna. Det bjuder jag på !!!!

Detta på hö sida var vad vi åt. Är ni någonsin i Storstaden och vill äta god mat som inte stoppar upp er ( då menar jag att man blir så fucking mätt ) är detta mkt bra ställe. Svenskt inspirerad Tapas ställe. Gott
Det heter Lokal och finns på Kungsholmen på Scheelegatan.

Det är ju verkar det som i närheten snygg Freddy bor. Nu jävlar skall jag bli värsta stalkern och stalka han och Åsa.... det mest intressanta i den historien är att jag känner Freddy hur länge som helst. Men ibland måste man få CARE IT AWAY !!! Mohaaaaaaaa fy faan så otroligt roligt. Slå sig på knäna typ. Hmm
Han kanske inte tycker samma sak. Men faktiskt 100% så har jag aldrig sett det som vissa tjejer ( som jag hört gör med Mr Freddy ) ser i honom. De glider av stolarna för honom. En annan kramar för att visa gemenskap och att man bryr sig om honom. Jag går inte djupare in på det.... men I like him. En kille som är världens snällaste fast han är grymt sn..., Ok , trevlig =) Mohaaaaaaaa
Wha´t ever.

Har börjar lyssnat på ett band som heter Sabaton. Svensk grupp. Skall börja spela lite till hösten på spinningen. Man skall alltid prova nya möjligheter.
Eller ??????????????
Ok. då säger jag så här avslutningsvis - Ny dag nya möjligheter!!!

2 kommentarer:

Pia Alm sa...

Gumman! Snart hemma och då ska jag stalka diiii!! Mooooha!
Räkna med att se mitt fula nylle i Sundsvall till helgen.
Och Fredrik.. vår snälle goe kille.

Kanske ses nästa måndag eller tisdag? Du+Jag=Fniihii!

Unknown sa...

Det tycker jag deffa att vi ska göra. Träffas. Lillgummsan Må- eller tisdag spelar ingen roll. Jag skulle faktiskt vilja gå ut på lördag. Om det inte spöregnar. Blir inte samma känsla då. Så vi håller tummarna för bra väder =)

Hoppas semestern är bra vännen. Kjamen på dig.