fredag 11 juli 2008

Varför klaga ??

Är det någon som säger att man är världens snällaste människa. Vem säger att man ser ut som världens snällaste. Ja tydligen någon. OK, ska man vara glad eller skall man vara förvånad ??
Så här är det. Igår var det så att det var liiiiiiiiite människor på bussen. Hur många säten som helst lediga, men vart sätter man sig då. Jo brevid Smileme:s AS. Jag fick faktiskt ont i ena armen. Med det betyder det att jag behövde läsa och sträcka ut lite. Men - Nej gick inte. Hade " någon som inte behövde sitta brevid mig inte " brevid mig. Så sträcka ut fanns inte på världskartaln.

Idag. Hade en underbar kväll med fröken Daggan. Träffade snygg Fredde. Wow vad kul, Mitt i allt ihopa. Visar bild senare. Mitt mobilbatteri la av. USCH ( laddar det nu ). Kom på bussen. Japp till stället där jag bor går de =). Fast det är fucking buss strejk. Fick sitta hur länge som helst ensam. Men innan min slutstation. Kom en tonåring i puberteten och satte sig. Men hallå, kunde nästan vara din morsa eller nåt. Men inge kul. Låt mig få vara någon gång. DET VAR HUR MÅNGA SÄTEN SOM HELST LEDIGA. Behöver ni närhet eller ??? Men OK, då undrade jag i mitt stilla sinne. Skall man vara glad att de dras emot en som vill sitta ibland ensam. Eller skall man bli förbannad och skaffa sig en odör som dödar allt i sin närhet, eller ett svart Kung Fu bälte som håller alla på avstånd. Även Paolo Roberto ( host, så troligt )
( värsta tiger, bangar aldrig för fajt. ) Bara en undran så här sent på natten.

Dax att nanna. Hej svejs. Inge bra på TV:n heller . Åhhhhh

Inga kommentarer: