fredag 4 juli 2008

Partyyyyyy

Men inte vilket som helst, nej Aloe Vera party. Kan faktiskt berätta att ett tag hade jag väldiga besvär i magen. Fick diagnosen Kronisk magkatarr, tack vare min obotliga sjukdom för fem år sedan, då den kroniska magkatarren, min obotliga sjukdom kom 1981. Jag hade stora problem. Men började dricka Aloe vera och blev mkt bättre. Helt otroligt. Men det fungerade.

Börjar nu känna av det igen, men satan att den skall få drabba min vardag, så nu har jag köpt 3 flaskor. Gott, Njet, men BRA ! Ok, sov hos min snyggaste tjej A och det gick superbra. Mysigt. Men när man träffar någon som man inte sett på ett litet tag ja då pratar man i mass. Kunde inte sluta. Gick och lade sig över tolv.

Ok dagen efter, jag har ju pratat om att skaffa mig en stegräknare. Jag skaaaaaa, men har inte hänt. Men märker endå att jag börjat gå mer and I Love It =). Men som sagt, behöver en stegräknare.

Aloe Vera party. Supergod sallad, gott vin och supertrevliga tjejer. Hon som höll i partyt var så underbar. Ibland får man uttrycka sig så. Men attans vad bra hon kunde presentera en vara. Jajamensan. Nu 1 200 kr fattigare, men wha´t the heck. Hur bra är inte produkterna och jag som tror på all this shit. Japp, handlar och tycker nu att allt kommer att bli så mkt bättre. Trot de som vill ! Right.

Hemma igen. Så otroligt skönt. busstrejken gör att det tär. Man får liksom tappa sina vanor. Man får inte sova i sin underbara säng, fast inte den man har hemmavid dårå. Men endock . Man lär sig. Visst, ska inte klaga. Mina två vänninor Miss Bad och snygg A tog mig under sina vingars skydd. TACK FÖR ALLT ! Men endå. Nu när man är hemma behöver man inte tänka. Går överallt. Ja det är det bästa att bo i en mindre stad. Du tar dig överallt. Think Of Tha´t. Min sambo har nu gjort världens godaste sallad. Lite vin och en repris av Morden i Midsomer. Vad mer kan man begära............

Dax att fundera på refrängen. Arb på Ö i morgon. Japp, man måste vara pigg, eller ???? Kan berätta historier om det som hänt under alla år man arb där x-a. Men som de brukar säga. En helt annan historia.

Peace and Love.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du vem det var som höll i det? :) Skoj att det var bra och hoppas du blir nöjd med gelen. :) Jag jobbar också i Forever.

Unknown sa...

Wow, vad kul. Japp hon heter Annette Wasting och är mkt trevlig. Kul att du också arb med Aloe Vera. Vart arb du någonstans. I vilken stad menar jag då ?