onsdag 2 juli 2008

När bio är som bäst....

Japp, det var det de. Dagen gick med en rasande fart. Fattar inte men jag är så fruktansvärt hungrig bara efter någon timmer efter jag ätit. Mkt frustrerande och jag blir tokig när magen kurrar. Med en obotlig sjukdom som gör att jag inte kan äta så mkt godis heller, så kan jag ju inte ta en:
Så den slagdängan gick ju då inte riktigt.

Iväg, körde Pump pass. Men var jag någe speedad. Jag pratade på i 110 och jag såg att folk både tyckte det var lite småroligt. Men också oerhört jobbigt och krävande. Men jag kunde inte sluta. It´s just going and going and going.... men efter passet då jag även körde step för snygg P, då fick jag utlopp för all energi. Så då blev jag lugn igen ( skulle tro ).

Snabb dusch. Följde med bästis L hem för att parka bilen. Iväg till stan. Träffa då snygg P som måste eftersvettas innan duschen ( varför tänker man aldrig på det, hmmmmm. Smart ) och bästis C som var hos sin syster när vi ringde.
Innergården och äta. Tog en macka med supergod kycklingröra. I den var det större bitar av kykling.

Sedan, dadadataaaa, taaa, taaa, bio. Jag säger bara en sak. Detta har jag sett fram emot... så länge och ja vad säger man. Världsklass.

Nu är jag nöjd och nu är jag glad och allting känns mkt lättare. Aj vad bra den var. Mkt, supersketaotroligtunderbart bra.....

Åter igen, Storstaden som nu passar på att buss strejka och med det betyder det att jag som måste åka buss till där jag bor då jag befinner mig i Storstaden, inte kommer hem. Om jag nu inte vill ta en taxi = skitdyrt eller gå några mil.

Så jag messade min kompis A och hon sa. - Men visst får du komma och bo hos oss inatt. Men först skall jag göra det och det och det och det, så det betyder att just nu kl: 19:07 så sitter min Mr N på en Gatufest med arbkollegor i hemstaden och har super roligt. Jag sitter på mitt arb och arbetar över. Därav är det dax att gå ut i det fina vädret som nu börjar komma. Japp det skall jag.

I morgon är en ny dag ! Men tur är väl det. =) Livet leker och kanske snart jag med den !

Inga kommentarer: