onsdag 16 juli 2008

Me, Myself and I

Jag måste bara få säga att vissa dagar rusar man igenom och fattar inte att dagen är faktiskt slut. Vart tog den dagen vägen ???
Jag utmanade mig faktiskt på Body Pumpen som jag utlovade. Men attans vad slut jag var. Träffade på Sophie som var på väg ut från Helex. Förklarade för henne att det var åt fel håll. Hon skulle ju gå in. Men hon stackarn hade ju cyklat omkull och hade stora sår på ena armen och armbågen. Så jag förstår dig, att du inte ville träna Pump. Usch. Såg ut att göra mkt ont. Även om hon påtalade att det var mkt bättre ! Japp, men för mig gjorde det ont. Attans ont.

Mkt folk och man blir så otroligt laddad. Me, Myself and I tog i för kung och fosterland. Duschade ( helt otroligt om man får fråga Mr N ) på 10 min. Skulle iväg med Lill M och äta på Oleary´s. Hann med att träffa bråkdelen av en sekund Bästis L. Nu var det ett tag sedan tjejen.....
Mys blev det på Oleary´s och mkt god grillad lax, sötpotatis och mangosalsa. Den kan jag starkt rekommendera. Mkt aptitlig.

Hem, packa inför att resa till Storstaden igen. Titta på Morden i Midsomer. Drack thé och kände kroppen började sakta slappna av.

Framme i Storstaden. Undrar hur fort denna dagen går. Närmare semestern i alla fall. Nu är det bara 16 dgr kvar. Då räknar jag även in Lörd och Sönd, inte arbetsdagar. Men när det gäller mig som har tre jobb så är det ju faktiskt även arb dagar =)

Slutligen, en fin bild på hemstaden. Den lilla vid kusten. Är det inte vackert så säg:

Inga kommentarer: