tisdag 15 juli 2008

Jaha är det det man gör ! Otroligt.

Tänk att från detta: Kan det faktiskt bli mkt bättre. Funderade länge på hur jag skulle få till det hela. Hur kan det bli så här bara på två dagar. Vi är inte 100st heller i vårat hem utan två + en katt som inte gör så mycket mat och stökar ner.

Funderade ett tag på att slänga allt som stod i vägen, men det kan man inte göra heller. Man måste kavla upp ärmarna. Läsa en god husmor bok och sedan ta tag i skiten. Japp, så efter 45 min av frustration så blev det hela så här bra:

Nu kan man pusta ut och inse att bara man tar tag i saker och ting så finner man en lösning, inte sant ???? =) funderade ett tag på att ringa mammsen så hon fick komma. Men jag är ju vuxen nu, så då måste man ta tag i det själv.

Insåg igår att jag var mer slut än jag trodde i kroppen och i sinnet. Kom hem, ville antingen träna eller gå ut och gå. Vädret var på topp. Men kroppen sa ifrån. Efter denna träning med att diska undan så..... jag satte mig sedan efter jag även plockat undan hemma ( som var mer än välbehövligt ) så satte jag mig på baken. Läste en tidning och bara vilade. Men hallå så skönt det var. Så idag känner jag mig faktiskt mkt piggare och orkar även le. Så var det med det.

Body Pump ikväll. Ikväll blir det utmaning minst i 4 låtar. Då inga 1 kg uppåt, utan 2,5 kg uppåt och mer om jag orkar dårå. Minst sagt. Japp så gör vi. Eller hur ? !

Jaha, dax att sträcka ut fingrarna och jobba lite nu då. Du med ?

Inga kommentarer: