torsdag 18 september 2008

Hurrahhhhh

Är det Ok att fira sig själv ????? I dag är det ju faktiskt min födelsedag =) så sant, så..

OK vad är det man skall fira då ? Jo, att man fortfarande kan tänka, jag är inte över 40 i alla fall. Åhh så dåligt, pinsamt dåligt.

Men lite seriöst så faktiskt: Att jag fortfarande är i mina bästa år och kan göra allting som man vill. Och att ett år går så otroligt fort. Wow, what a ride....

Tog en snabb prommis till jobbet i morse. Med snabb menar jag, så snabbt mina små taxben kan ta mig fram. När jag tycker att jag har en bra fart, så kommer det alltid människor som springer förbi och suckar om inte det finns utrymme för dem att just när de vill kan komma förbi ( jag förstår frustrationen, men beror alldeles på tillfällena ). Brukar då tänka, men du, jag har korta ben, du har långa, Ursäkta att jag var ivägen... osså går jag vidare.

Efter arb så tog jag och träffade A och tog en bit mat på Muggen som ligger på Söder. Men kan säga att maten var definitivt inte minus. Nix, utan den var otroligt god. Lax, med kräftstjärtar och potatis med grönsaker. Kall sallad, men otroligt god. Vatten till det och ett jäkla glatt humör.



Japp, vi myste, åt god mat och pratade, hela kvällen. Vad mer kan man begära. Nu titta på TV och sedan sova. Det skall bli gött.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!

Kram

Unknown sa...

Tack stumpan... kramis

Pia Alm sa...

Tala om när du fyller år!! Nu bokar vi en träff så bjur jag på muffelfika. Tant Ancis? Men näääär?!KRAM

Linda sa...

Grattis grattis i efterskott!!! Tusen kramar :))

Unknown sa...

Ja du Pia, sorry att jag inte talat om när jag fyller. Men nu är the moment förbi. Men självklart skall vi fika. Måndag kväll, kan du ????? Puss och kram vännen.

Tack Linda, det värmer tjejen. Kram på dig.