tisdag 9 september 2008

OKsåhärärdetbarasånu !

OK håller med - Hösten är faktiskt på intåg. Gör det mig deprimerad. Nej, gör det mig sittandes och kollar på utomlandsresor, Nej.

Men däremot gör det mig rensande i garderober. Hitta nya gardiner till vardagsrummet, köket och sovrummet. Bli lite mer av en husmor. Vad är det hösten gör med en ??? !!! Känner mer och mer för att gå ut och gå. Sova längre på helgerna för det är ju endå så mörkt.

Men jag gillar the fall. Men jag gillar inte att det är då jag blir ordningsam. Hade varit bättre om jag var det året om. Men nu är jag inte så och det kanske är bra att jag i alla fall är det en termin om året....

Fredagen nu... jag blev minst sagt överraskad av mina vänner. Fick en massage, fick bada, basta och bara njuta. Fick gå på världens godaste Libanesisk restaurang " Cave ". Fick dansa magdans, bättre än bra. Fick dricka gott vin. Fick gå iväg och dansa sedan med mina vänner. Träffade på en av mina grannar som bjöd på en Cosmopolitan. Fick skratta och ha så otroligt roligt. Så är det när man har bra vänner !!!

Kommer bli en hektisk vecka. Men jag börjar ju bli min ordningsamma Smileme så jag känner. Inga problemas. Come on bara. Det här kommer att ordna sig.

Inga kommentarer: