lördag 6 september 2008

Klass 9C, ja det var tider det =)

Men herregud. 80-talet var inte till sin fördel inser jag nu. Men attans, hade både roligt och hade även den värsta tiden i ens liv. Fy faan för vissa människor. Jag hoppas vissa av dem mår så dåligt så de kräks. För det är de VÄRDA !!!!
Men ack så otroligt ful man var. Men då var det helt retro =) sedan blir man så otroligt ledsen. En av dem som är med på bilden har dött i en olycka. En har cancer. Man blir så ledsen. Men så är livet....



Sedan vill jag tacka mina underbara vänner för igår. Hade jag roligt eller ??? Så otroligt kul. Snygging E bilder vill ses och ta del av... PRONTO.

Nu börjar snuvan komma och jag är jätteförkyld. Även fast jag äter alla olika vitaminer och dricker och vitaminhöjare hit och dit. Kom inte och säg att det är skit. För då jävlar !!!!!! Jag är så lurad............... hmm var är nu jag tro... ??????????? Apotekare

Inga kommentarer: