tisdag 2 september 2008

Super Saturday

Klev upp tidigt. Kl 6 på morgonen. Men var jag trött eller var jag trött !! Iväg och träffade svisch, svisch D och Bästis L. Gick iväg till Erikdalshallen vid Skanstull. Mkt folk. Träffade på F som knappt kunde prata, Honung och thé blev vårat tips från cochen.

Söta L och Svisch, svisch D innan passen började. Vi började med RPM, men var det bra musik och bra pass. Så otroligt skitbra var det.
Iväg sedan på Steppen som också var mkt bra. Till slut Body Pumpen och realese 67. Var bra, men inte lika bra som 66. Kommer bli svårt att slå det passet. Sanna mina ord !
Bästis L och Svisch, svisch D igen innan steppen. Efter pumpen var klar var vi helt slut. Duschade. Iväg för att hämta lunchen. Då var kl halv två. Vart tog tiden vägen ? Träffade även på söta A-L. En mkt glad och mkt trevlig lilltjej från Åland.

Lunchen helt OK med wrap med rostbiff och mathavre. Kaffet efteråt var så välbehövligt. Shoppade kläder stod sedan på schemat. Saken var bara det att det var mkt folk på ett litet utrymme. Uj, uj. Men fick ihop en del och fick även dem att klä av en skyltdocka sista linnet som jag ville ha. OK Bästis L som frågade, men jag som kom på idén. Tror ni att det var sura miner bakom oss sedan i kön. Ingen annan hade tänkt tanken. Åhh vad man fick skratta lite gott åt det i alla fall....

Dax för att prova thaimassage. 50 kr för 15 min. Men det var så skönt. Jag som har problem med ena axeln förstod att det fortfarande inte stod rätt till när hon frågade vem den lille vännen var som tyngde min axel och gjorde den stel... ja vad kallar man den vännen ? Pain in the ass kanske.



Missade en av föreläsningarna, men klädde om igen och iväg på Body jam. Så kul, men så svårt och nej inte var man stel typ. Gandalf som håller i det är kung på att dansa. Man riktigt njuter av att titta på honom. Sedan ser han ju väldigt bra ut och det gör ju inte saken sämre =)


Iväg efteråt hem för att duscha, byta om för att sedan mötas för att äta. Grillat och var man hungrig. Jarååååå

Jag åt vitlöksbiff med råstek potatis och tzaziki. Beställde även in en naschostallrik för att dela på. En sallad på sidan om och ett glas vitt. Nu njuter man sedan av kvällen. Trevligt sällskap och allting var så bra. Förutom, tröttheten och att vara helt utmattad. Men var det värt det hela. kan säga så här i efterhand. JAJAMENSAN

Åkte hem, tvättade av mig och somnade innan huvudet ens nuddat kudden.

Söndagen, vaknade vid 09:00 - åt frukost. Slappade hela dagen, tittade på TV:n eftersom det regnade ute. Sedan när solen väl kom fram. Gick ner till ICA Maxi i Nacka för att handla middag.

Handlade och kom på att lite naturgodis skulle vara gott. De framför mig som stod och skulle väga tog jäkla bra tid på sig. OK tänkte till slut fråga om jag skulle hjälpa. Men när ena vände sig om så tappade jag hakan och insåg att det var nog tur att jag inte sa något.
Det var Eva och Efva. Ja Dahlgren och Attling. jag bara tittade, vägde efter dem. Vände mig om och gick. Tittade inte tillbaka heller. Bara gick till kassan, bet och gick hem.

Men häftigt var det. Japp. Detta var min helg och starten skrev jag om igår. Måndagen... också häftigt.

Japp, blir inge mer just nu. Tjao !

Inga kommentarer: