söndag 21 september 2008

Skrev igår att den satt som en smäck !!!!

Men då kan jag förklara att , nej det gjorde det inte. Allting gick bra till bicepslåten. Där totalglömde jag vad jag skulle göra............................... totalt blank. Några delar kom jag ihåg, men resten. Va faan. Men resten gick bra sedan. Men man frustrerar och tänker, OK hem och träna igen, igen och igen. Men då bara på Bicepslåten dårå. Men det kan jag ta ! I dag är det dax igen. Hoppas den sitter.


Sedan iväg för att handla i Birsta. Visst, säkert ett trevligt ställe. Men jag som ofta befinner mig i Storstaden och hatar när det är för mycket folk ( som jag nämnt tidigare, jag vet, ingen bra kombination att befinna sig i storstaden då !! ) tycker inte om Birsta så värst. Därav åker jag nästan aldrig dit !!!
Men kom dit och det kryllade av folk. Vi for snabbt på de ställena vi skulle. Sedan iväg till min bror som fyllde år igår. GRATTIS Brollan =)
Väl där var vi först. Kan säga att det mina vänner hör verkligen till ovanligheterna. T.o.m en kvart tidigare än när vi skulle vara där. Yes...

Vi fick en suverän middag i alla fall. Potatisgratäng, fläskfilé och sallad. Var så gott. Efter det äppelpaj, vaniljsås och kaffe. Satt som handen i handsken. Otroligt gott. Vi fick även se videon från vårat bröllop. Otroligt roligt att se. Jaha, fick man en tår i ögat igen dårå. Vi fick till slut efter en mkt trevlig kväll åka till Ön för att släppa in katta vi är kattvakt åt idag tills ikväll. Skönt, passade på att tvätta. Titta på TV med surround ljud och slappa. Sov länge idag. Skönt.
Nä. nu skall jag fortsätta träna, på sådant som inte satt som en smäck.
See Ya.

2 kommentarer:

Linda sa...

Jamen biceps är lite klurig tycker jag!! Du improvocerade säkert tokbra!! :)) Kramis

Unknown sa...

Detgick, men man står där och tänker... vad gör jag nu. Men jag gjorde flera singlar och sa att detta är bra för biceps =) gick bättre igår. Då gjorde jag bara ett fel på maglåten- gjorde fler tvåer än vad det skulle vara. Men vad gör väl det =)

Hur går det för dig =) kramis.