tisdag 2 september 2008

Helgen mycket jobb, jaja

Japp, helgen till ända, men mer om det senare. Nu är det dax att prata om idag. MÅNDAG...

Kom på arb som vanligt. I MIN STILLA SINNESNÄRVARO. Tyckte jag var chill som alltid. Var på en del möten, Ok var beredd på en del men på vissa NEJ.... Då helt plötsligt kommer det en kille M och säger. Du och jag Smileme möte om en grej nu. Min chef som tycker jag alltid är för snäll skulle vara mkt stolt nu. Jag sa: - Ok men jag har egentligen inte tid. Men OK. ( Fortf snäll , men med lite attityd tycker jag dårå... ). Vi satte oss i ett mötesrum. Helt plötsligt dyker Miss Bad upp. What. Vad gör hon där på vårat möte. Sedan ansluter sig fler och fler som inte har något med detta att göra... Då till slut förstod jag... OK, de tänker skämta med mig apprillo.

Skumpa, på med något för håret och sedan åka iväg... japp vad tror ni.. OK jag var med. Inga problem. Iväg på en Thailändsk restaurang. Så otroligt gott. Sedan iväg till en nyöppnad bar med värsta utsikten. I storstaden händer det alltid saker =)


Mysigt och alldeles, alldeles underbart var det. Japp, blev glad. Jag anade ingenting. Ibland så säger man,
- Plötsligt händer det. =)
Drack även champis som jag faktiskt bjöd på, ett glas var. Tyckte att det var de ta me tusan värda =) ( Har lite svårt för att det bara handlar om mig, har aldrig tyckt att en kväll är faktiskt min kväll, kanske man skall börja lära sig det.. )
Nu en go och glad tjej går till slut efter två Red Bull och lägger sig. I morgon, hämta ringen. Wow, det blir också en upplevelse....

Inga kommentarer: