torsdag 20 november 2008

En riktig björnkram


Positivt: Till tjejen som var med på mitt spinningspass i tisdags och som kom fram och frågade: - Vilka dagar har du spinning ?

Jag fick förklara att det är olika, beroende på när jag kan, men hon ville veta för att hon verkligen gillade musiken jag spelade och att jag var både glad och sprallig och gav i alla fall henne energi. Det kan jag säga är så otroligt positivt och man blir superduperglad. Det gör att man förstår varför man går och har pass & ger en liten bit av sig själv, som man faktiskt gör.

Negativt:
Tyvärr passet efter som var Pilates fick jag ställa in. Jag har aldrig pga av min sjukdom ställt in ett pass tidigare. Då har jag varit instruktör sedan 1998. Men i tisdags var första gången. Jag fick en jättekraftig insulinkänning. Jag kunde inte prata och jag svettades och var nästan på väg in i koma. In till personalrummet för att äta socker och dextrosol.

Fick tyvärr efter gå in och tala om att passet blev inställt. Men positivt i all elände var människorna som skulle gå. De kramade om mig och sa att de kommer nästa tisdag och sa till mig att gå hem och vila osv. Tack för att det finns så otroligt omtänksamma och trevliga personer mitt i sitt liv.

Nu idag är det lite kallt, småkyligt och blåser lite lätt så jag kommer säkerligen frysa om öronen när jag går hem. Glömde mössan ta me tusan också. Men går jag fort så kanske det inte känns så otroligt mycket.

Vi får väl se !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej kollegan. Vi skriver inte bara brev - vi bloggar också ;)