torsdag 13 november 2008

Tydligen är det detta som är mitt Signum..

Fick höra idag att jag tydligen säger det ofta, väldigt ofta och personer i min omgivning blir så otroligt både less och bedrövad, för det vet att det kommer då att ta tid. Men det är så det är och tyvärr vet jag inte om det går att preppa bort heller.

Så jag är ledsen, men man vill inte tappa sitt Signum, eller hur ?

Mitt är alltså:

- Jag ska bara...

Japp, jag och Alfons Åberg kan ju starta en förening för - Jag ska bara intressenter.

Eller... det roliga är att alla av någon anledning säger efter precis just den meningen. Så den borde ha betydelse i vardagen!

Det tror nämligen jag i alla fall.

- Signum
= tecken, kännetecken, kännemärke, särmärke, märke, signatur; förkortad namnteckning, initialer

Inga kommentarer: