lördag 8 november 2008

Funderar...

på vilken så otroligt tråkig vecka. Längesedan så lite hände på en vecka. Igår försening på tåget, kom hem vid kvart över elva istället för kvart i tio. Stopp på ett tåg i Uppsala. Hur lätt är det att flytta på? - precis, gör man inte på en handvändning. Det intressanta är att se om man kan få några pengar tillbaka eftersom det är en lång försening. Jag ska deffa prova, oj vad spännande!

Tittade på "Vi hade i alla fall tur med vädret", kult film. Så bra. Så då kändes det lite bättre.

Idag, ingen träning alls. Förkylningen verkar har kommit för att stanna. Stan med söta M istället. Men vad vi hann med oss. Fika på nyöppnat fik. Italienskt. Dolcetto. Gott, men oj, oj, oj stackars stressade människa. Mitt betalkort funkade inte som det skulle. Tog tid och hon var som sagt inte stresstålig hon bakom kassan. Men för all del, vad gör väl det. Gott som sagt.

Ja, ni ser händer fasiken inte mycket i min värld just nu. Sa det just idag till söta M. Fasiken, jag har gjort mkt i mina dagar. Både bra saker, roliga, mkt intressanta samt dåliga, vissa över gränsen saker. Men attans vad roligt jag har haft. Då kan man klara en vecka utan absolut ingenting. Men det får inte bli en vana. Då tråkas man ihjäl tror jag. I alla fall jag. Fars dag i morgon. Hem, krama pappsen. Lilla pappsen.

Beck på TV 4+. Nu är trisstessen fullkomligt total ! Inser plötsligt att - ja det blir inte bättre än så här.

Inga kommentarer: