måndag 24 november 2008

Idag återigen....FÖRKYLT

Men jag är inte bitter jag int! Jag motar faran i farstun, eller what the heck det heter.

Var hos svärföräldrarna i helgen. Börjar med en olycka och då en tågförsening på drygt tre timmar. Wonderful... Men när vi väl kom fram till slut. God mat, gott att dricka och underbart sällskap. Det är aldrig fel !

Lördagen firade vi med att gå ut en sväng. Kallt, japp. Sedan fest på kvällen. 20 år sedan de byggde de ur byggden deras tennisinomhusbana. Kan bara säga WOW vilket arbete de lade ner. Bäst på filmen var svärfar för 20 år sedan med världens mustasch sjungandes O´Sole Mio. Sedan att se sin make Mr N spela mot Jan-Erik Lundqvist ( googla om du inte vet vettja ) när Mr N var 16 år. Stentvättade jeans och en collegetröja instoppad i dem. Greate. Men hur söt var han inte. Precis i min smak då också. Shit, hade jag befunnit mig där hade vi kunnat varit ihop sedan typ den åldern.

I dag, förkylt. Men just nu skiter jag i det och ser framåt. Jag orkar bara inte bli sjuk igen. Nix, pix.

Så från och med nu har jag bestämt att lägga mitt förkylda förhållande på HOLD. Vi får se om jag orkar ta tag i relationen igen. Får känna efter nästa år. Kanske jag får en flashback. Men som den behandlar mig så kommer det bara hoppas jag bli en one night stand. Orkar som sagt inte med någe mer. Och ta me tusan, det skall jag tala om för förkylningen. Jag är ju faktiskt gift. Så jag lägger honom åt sidan. Inget att fundera på. Rakt av bara. - JAG GÖR FETSLUT. Åhh vad skönt. Hey, näsan slutar att droppa. Det kanske funkar. Tro´t den som vill.....

Inga kommentarer: