måndag 3 november 2008

Jag överlevde helgen.

Japp, så é det. Jag överlevde. Men visst är det konstigt. När ledigheten kommer så kommer också sådant man inte vill skall komma. Trötthet och förkylning. Så min helg gick i moll. Jag blev tvärförkyld på lördag em.
Min tanke var att jag skulle gå och fika med Bästis L och Wonderwomen, men nix. Jag kom på stan och fick åka hem på en gång med Mr N. Jag blev så otroligt snorig och värre blev det.

Iväg till svärmor och hennes make och träffade supersöta svägerskan som var hemma från Storstaden. Mysigt. Vi fick tacos och vi fick en helkväll. Men till slut så var jag så otroligt täppt i näsan så vi fick åka hem. Likt en klubbad säl storknade jag ner i sängen.

Försökte mig på att läsa, men gick inte. Ögonen rann och man var allmänt dissy. Ungefär som en allvarlig hang over, men utan alkohol. Inte lika kul, nej !

Japp, men är så mkt bättre idag. Skönt, så då kan man ta tag i saker igen och göra allting som man inte orkade under helgen. Det är bara det att tiden är inte så lång och därav så kommer man inte att hinna lika bra som man hade hunnit under helgen. Detta gör mig vansinnig. Men hey, ur led är tiden -

- Som Att !

Inga kommentarer: