söndag 16 november 2008

Träning, fika o bio.

Så kan man sammanfatta lördagen!

Började med att ha spinning kl: 11:00-12:00, japp, gick mkt bra. Så otroligt skitroligt helt enkelt. Sedan iväg för att mysfika med läckra E. Ceasarsallad med kaffe och ett glas vitt. Kan inte bli bättre. Träffade även mkt folk som jag inte sett på ett tag. Det var så otroligt trevligt. Man blir glad.

Hem, sov en timme. Sedan middag. Iväg med maken Mr N på bio. Filmen vi såg var - Burn After Reading!

Den har fått väldigt bra kritik och visst, den var smårolig och den gick att se, men från mig blir det bara ett Nja.

Men småcharmig. Absolut.

I morse iväg på Elite Hotel - Knaust och åt frukost. Otroligt gott och otroligt mättande. Så nu, två hål minst ut på bältet. Men det kan jag leva med. För hotellfrukostar "is the best".

På G därifrån gick jag hem allena ( mr N tog bil), helt plötsligt bakom mig dök Mr Sipen upp. Peter Sipen och jag lunkade en bit tillsammans. Ja, han bakom, sedan framför, men endock. Vi gick i samma spår nästan. Han var på väg till tåget. Spännande, well, då var faktiskt den gamla damen som gick med rullatorn och frågade mig om vägen till Allégården mer spännande. Hon skulle hälsa på en väninna Det var spännande. Vilken energi och trevlig som bara den. Japp, leende gick jag därmed hemåt.

Skrivit en massa adresser nu på tackkort. Dax att snyta sig och göra sig i ordning. Idag på Helex, "mindsöndag". Så jag och Kärran skall köra Pilates, innan jag kör igång Body Pump 17:30 !

Det liksom rör på sig.

Inga kommentarer: