söndag 12 april 2009

The End.......

Är snart helgen. Fatta vad fort det går. Idag blev det en prommis på 1½ timme. Men så jädra varmt var det inte. Fast solen sken. Så det var endock skönt.

Firandet hos pappa blev lång. Herregud. Vi trodde att vi bara skulle stanna någon timme. Blev kvar i 5 timmar. Men det var mkt trevligt och fasters älskling var med. Då blev jag glad. God mat hade mammsen gjort. Sedan så otroligt god fruktsallad till mig, eftersom jag inte äter tårta.

Pappsen som fyllt år !

Igår tränade jag på fm, hade spinning och det var så fullt. Tio st hade fått vänt. Helt otroligt vad roligt (ja inte för dem som fick vända i och för sig). Men det är så mycket folk just nu på lördagarna så man bara säger Wow. Sedan att det även var stängt i fredags kan vara orsaken och även idag.

Gick en sväng på stan. Inte så mkt folk. Men det var mysigt. Fick med mig Mr N och det är inte varje dag. På kvällen blev jag utbjuden av min Mr N på middag. Gott & Blandat blev det. Thailändskt och lite av varje. Vi tog några olika rätter och delade på. Så otroligt gott.

Idag till svärmor och svärfar. Fick otroligt god kycklinglåda typ. Supergod. Cheesecake till efterätt med hallon. Slurp. Mr N syster hemmavid också. Brun som en pepparkaka är bara förnamnet på henne. Vilken världsdel kommer hon ifrån är frågan. Inte Sverige i alla fall !!!! Suttit ute någon timme och läst bok hade hon. Orättvist är det. Skriver det bara. Orättvist.

I morgon lite träning. Mental förberedelse på att arbeta igen på tisdag. Sådant kan ta på krafterna. Men ikväll. Mysa sista kvällen innan arbetet hägrar kväll.

Inga kommentarer: