torsdag 30 april 2009

Valborg har börjat.

Igår var jag med om något totalt annorlunda för min del faktiskt. Där jag arbetar spelar de in scener till en film " Änglavakt"med Michael Nyqvist & Izabella Scorupco. Jag fick agera statist i en scen. Ja, inte var de med själv, nej, nej, nej. Men jag fick agera och gå omkring och se ut som jag arbetade. 1 timme höll vi på. Samma runda, om och om igen. Att vara med som statist är inte så värst glamoröst, nix. Men på kvällen efter jag och tre arbetskamrater tagit ett glas vin i solskenet, gick tillbaka till arb för jag glömt mina handskar. Vem satt inte då och värmde sig och sms:ade i receptionen, om inte Michael. Han tittade upp, log och fortsatte sedan sms:a.

Hämtade mina handskar, kom ner igen till repan. Han var tyvärr inte kvar. OK.... men trevligt var det att se honom live. Så nära inpå liksom.

Man kommer att bli bortklippt så det bara sjunger om det, så man slipper bli sårad i kanten..... det är ju bra! Hrmmm

Åkte tidigare med tåget idag. 12:30 satte jag mig på. När jag kom hem for jag på en gång för att hämta ut min nybeställda dator. Härligt blå. Härligt liten. Jag är så jädrans nöjd. Ska nu ta med den på resorna till och från Storstaden. Yes!

Ev. blir det en prommis ikväll. Men man får se. Ledig ända till tisdag. Jag ska träna, träna, träna och umgås med maken + vänner. Så otroligt skönt.

På G, beställa biljetter till Green Day som kommer den 11 Oktober. Äntligen.

Avslutar med en bild på en av mina arbkamrater som tatuerade sig igår. Modesty Blase. Blev så in i h-vetes snyggt. Min tur next =)

2 kommentarer:

Caroline sa...

Nu blir jag avundsjuk. Först Lassgård och nu Nyqvist. =-/

Härligt!

[Själv har jag sett din mor ett par dagar i rad. ;-)]

Unknown sa...

Intressant. Mamma. Vad har då hänt då hon är ute på ? =)

Mmmmm men man är som en kändismagnet vettu... skulle tro. Man blir så bortklippt så man slipper bli sågad i kanten.

Hoppas du mår bra tjejen =)