onsdag 22 april 2009

Jomenvisst sörru

Så duktiga jag. Tar nu alltid med mig till arb, frukost, lunch + 2 mellanmål. Gott, nyttigt. Sparar pengar och du vet vad du äter. Ingen konstgjord med en massa E116, E178, E25, du inte vet vad det är typ. Men ärligt. Läser man på förpackningen på kycklingfiléerna tex, ja inte innehåller de numera glas inte (så i förrgår, jag vet) men en massa vatten bla för att fylla ut dem + E301, E331 och E262. Ok, det får man kanske ta..... Gott är det ju endå om man kryddar bra och steker eller grillar dem väl.

Träff med en mystjej ikväll. Hon är trevlig, singel (om nu någon skulle vara intresserad att veta), tokrolig och gör mig alltid på bra humör. Men hon vill fasiken inte vara med på bild. But why. Ja, hon ser mkt bra ut. Men jag ska fasiken i mig ta ett foto, när hon minst anar det. Japp..... vi var ute och tog en fika. Pratade. Hon har lite kärleksbekymmer, fast hon är singel. Jag lyssnade, lyssnade, hämtade mer kaffe och lyssnade. Gav lite råd. Insåg helt plötsligt att det var typ tusen år sedan en annan var ute på en dejt. Trodde det var helt utdött nu. Men tydligen inte. Bara att det är jag som har slutat kanske....Herregud.

Gick en sväng mot Gamla Stan. Runt, fram mot slottet och avslutade på Drottninggatan. Hon gick åt hö och jag åt vä. Men vi ska träffas igen om en vecka. Alla gånger. Greate.

Nu är jag på bikinijakt. Inte lätt det här. Men har hittat en som jag vill köpa, vad tror ni? Inte i gult utan mer åt korallhållet.

Sedan hittade jag ett par shorts som var lite längre modell.

Mmm, kan bli bra det här. Snabbhelg hemma nu kommer det att bli. Kommer hem Fredagkväll, åker igen Måndag morgon. Men ser då fram emot att nästa torsdag, få åka hem tidigare och ha en långhelg hemma. Valborg är det då ja.

Vårmässa på G hemmavid. Har fixat sällskap av kompis M som ska följa med. Ser fram emot det. Behövde inte ens hota henne. Utan följde med självmant. Tack M =)

I morgon ev. gå på bio. Men hon jag ska gå med var inte kry i dag. Vi ska höras i morgon. Om hon orkar då funderar vi på och gå och se den här.

Nu, säng, fluffa upp kuddarna. Goja ner sig och göra en återblick och se två DVD filmer med en massa - sådant man kan se om och om igen.

Avslutar därmed med ett citat från DVD film boxen:

Maybe some women aren't meant to be tamed. Maybe they're supposed to run wild until they find someone - just as wild - to run with.

Inga kommentarer: