måndag 6 april 2009

Jamenvisst sörru

Ok, helgen gick undan. Arb i Lördags på Ö och det var ganska mkt att göra. Men tiden bara sprang iväg. Hem, läste lite och sedan iväg till M som hade fyllt år. Hade köpt lite ljus och Årechoklad. Nougat var det i. Men tror du att jag ville ha den själv eller. Joru, men jag stålsatte mig och gav bort den. (Duktig kicka)

Hon hade bakat morotstårta, gjort kladdkaka och en vanlig tårta. Den såg ut som när man var liten. Stor, med clementinklyftor som man köper på burk. Nostalgin kom emot en i full kraft.

Vi var ett par st, även barn fanns med. M hade gjort en skatt karta åt dem och de fick leta godis. Hur häftigt som helst. Varför har inte jag sådana idéer. Nej, jag är ingen lektant. Bara inse fakta. Har inga bra idéer på den fronten. Nämenvisst sörru.

Söndag, skittrist väder. Iväg på kvällen, tränade. Hem, Mr N hade gjort i ordning lunch och allt till Måndagen. Men blir man någe tacksam. Så in i h-vete.

Idag måndag. Efter jobbet, iväg till Marielle. Drömde mig bort en stund medans hon gjorde ansiktsbehandling. Efter det känner man sig lite groggy. Man somnar in som i en dvala. Jag har insett att jag är nog lätt att hypnotisera jag. Därför provar jag inte. Vill inte bli utsatt för - Jag vet vad du gjorde förra lördagen. Japp, en del kan tycka det är roligt. Jag tycker det hela är så otroligt korkat program.

Iväg hem, gjorde middag, snabbt knåpade ihop en lunch också. Iväg för att köra lite Pump med Svisch P. Grymt trött blev jag. Hon tog ut mig totalt. Stark är hon, då kan man inte ligga med småvikter och köra. Nej, på med vikter bara och ösa på. Som nu gör att jag är totalt slut. Men det är ju det som är meningen.... helt plötsligt kom jag på i allt ihopa att jag kört lite fel på Biceps. Va, hur många veckor har man inte kört nu. Ingen har sagt någe heller. De gör alltså som man säger deltagarna. Bra!

Men på söndag då kommer jag göra rätt. Just det ja, då är det stängt. Men på Måndag dårå.

Svärmor var hit med flera kilo godis som Mr N skall ta med på arb. Sedan 6 år tillbaka så har han bjudit sin grupp på godis. Det är inte lite heller. Men så är det. Snask till Påsk. Så ska det ju bara vara.

Nu blire drag med tandborsten och God Natt, upp tidigt och gå till arbetet. Snart, mkt snart är man ledig. Så sköööönnnttttt!

Inga kommentarer: