onsdag 18 november 2009

Äntligen, så har jag

bokat tid hos läkaren, både för hostan och för vaxproppen. Tyvärr gör de inget för revbenen. Man måste bara ta det lugnt. Skittråkigt. Ikväll tänkte jag och söta bästis M iväg på en promiss, men vädret inge roligt och jag har tänkt så länge beställa ett riktigt regnställ. Ett som både andas och håller vätan borta. Har inget i nuläget och det känns som jag verkligen behöver om jag vill fortfölja mina prommisar.

Fick därmed världens tips på vart man köpa ett idag av tuffa tjejen A-L som jag träffade på lunch och åt en supergod Sushi. Efter jag beklagat mig en stund om skitvädret så berättade hon om en superbra sida man kan klicka in sig på och köpa ett. Greate. Ska kolla in och se vad jag tycker. Är den bra sidan så kan jag ev, tala om vad sidan heter =)

You and me tomorrow doctor !

Inga kommentarer: