fredag 20 november 2009

Man såg men aldrig segrade...

Ok, fick veta att det var ingen vaxpropp. Hon sa: Man ser enda till hjärnan. Man kan tolka det olika sa jag. För innan pratade hon om att man såg lite vax, huj osv. Men hjärnan såg man. Men vilken tur att man såg att den fanns... - eller ? Jag som du blev chockad. =)

Men vad kan det vara. På tisdag får man höra det. Men däremot hostan var det, håll ut, ta slemlösande tabletter och be om att i morgon är det bättre. Tvi, Tvi, fale att man tror på det! , Usch.

Ikväll varit på staden med söta M. Vi sprang, Gate upp och gata ner och bare glane i fönstret. Men mysigt var det! Fick ge oväntande klädtips och fasiken, de blev bra.... Hmmm det är kanske det jag ska livnära mig på!? Dream On.. Men A-K om du tycker jag hade rätt... Tell me =)

I morgon Mer jobb, Fotokurs, Lyselördag och mys med Mr N... Alltid! Det är det som gör att han är han!

Söndag: Hänga gardiner, jag vet, sagt det typ 7 mån.... Sedan till svärmor och Mr B och sedan Mmm, Pilates med avslutning av Pump. Det kommer att kännas, det kommer att göra ont. Ont krut förgås inte så lätt. Nej, just det.

Min helg blir som jag vill det! För vem annars... Vem styr mitt liv?!??? "Bra fråga, ta nästa. =)

2 kommentarer:

Anna sa...

Ja, tipsen blev jättebra rätt storlek. Helt perfekt! de här är något för dig. kram anna

Unknown sa...

Åhhh vad bra. Vill gärna se lite bilder också sedan. OK =)

Åhh vad glad jag blir att du lyssnade tjejen.

Ha en superrolig kväll. Kram