tisdag 3 november 2009

Men orka...

Som sagt så var min tanke att lägga ut lite bilder. Men nej, blev inte så. Så nu ska jag inte skriva att jag ska göra det, utan bara göra det liksom.

Helgen har gått förbi med raketfart igen, även fast jag bara kört pass och vilat. Men den bromsar inte in utan den tar ny fart hela tiden och man fattar knappt att det varit helg när måndagen nalkas.

Igår var jag så hundra på att förkylningen var på G tillbaka. Hade en fruktansvärd huvudvärk, frös som attans och var allmänt skitseg. Men på em mådde jag bättre. Kom lite senare till jobbet. Eftersom jag försökte få bort huvudvärken. Inte lätt inte.

Men idag mår jag bättre i alla fall, efter att ha flyttat runt inatt. Jag tror att jag flyttat runt hela Storstaden inatt i sömnen. Visste knappt vart jag befann mig när jag vaknade.

Ikväll träning med först spinning och sedan styrka. Äntligen. Ser fram emot det.

Igår bytte jag dukar i kök och vardagsrum och gjorde höstfint. Städade bland gamla papper och gud vad skönt att få slänga och få bort. Kvar att göra är att byta till höstgardiner. Men blir till helgen. Sedan ska jag försöka göra ett ryck och få upp mina höst/vinterjackor. Men det går seeegt. Får se om jag orkar till helgen det också.

På lördag börjar äntligen fotokursen jag anmält mig till. Ser även fram emot den. Just det ja, skulle maila och säga att jag verkligen ska gå. Puh har nu tänkt det i en vecka. Varför är det så jäkla svårt???? OK, dags att maila dårå..................... !

Inga kommentarer: