måndag 16 november 2009

Gillar/de läget.

Fredagen var jag ut med Miss B. Vi var på Nordic light hotel. Det är ganska häftig inredning på hotellet. Hon och jag har inte träffats på evigheter, eller haft tid att umgås. Nu fick vi chansen. Var supertrevligt och mysigt.

Lördagen fotokurs, ut i regnet och fota. Men det blev häftiga bilder. Man lär sig enormt mkt på kursen. Är jätteglad att jag anmälde mig till den. Sedan drog jag och bästis M iväg och träffa snyggtjejen L. Dricka lite vin, äta sen lunch. Hem till mig. Bästis M hastade hem och gjorde sig i ordning. Sedan när hon kom var det bara att prata, mysa, dricka vin och framförallt umgås. Kvällen gick superfort och det var så roligt. For ner på Oscar. Träffade mkt folk och dansade, pratade osv.

Jag och Bästis M.
Jag fotade glada tjejen... som alltid ler
Jag och snyggtjejen L på Innergården.
Jag och Miss B.
Vi hade supertrevligt. Saknat henne massor har jag.
Söndagen, en riktig slöardag. Sedan så har jag ju kvar min enormt fina hosta. Inne på 5:e veckan nu... Har även hostat sönder ett revben, så jag har skitont. Men det är inte för inte man är finne. Det var bara att spotta i nävarna och köra på. För att inte ha mina pass, fanns inte. Pilates och Pumpen. Det gjorde så in i ....#=¤".... ont, men det var bara att köra.

Däremot blir det då en vila ikväll. Även tagit värktabletter som gör det hela bättre... By the way. Har fått en vaxpropp i ena örat också. Men herregud. Give me mercy... TACK!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men nu har du väl haft din beskärda del av otur. Hosta, revben och nu vaxpropp! Nu kan det bara bli bättre!
kram!

vera sa...

men herregud din stackare vilken otur du har!!! måtte hostskrället ge med sig, vad beträffar vaxproppen får du köra revaxör;) krya på dig, stor kram!!!:)

Unknown sa...

Tackar tjejer. Behöver verkligen peppning nu....

Stor Kram på er båda.