onsdag 4 november 2009

När man inte kan sova, såååååååå

Första bilden ovanför är granatäppleskärnor som jag åt, tills jag nästan spy... Men herregud, jag fick en hel skål för mig själv bara för att jag råkade nämna att jag gillar granatäppleskärnor.

Tog en bild utan blixt på poolen Nedanför en kamel mot staden Kairo.

PYRAMIDER, man kan ju inte åka till Egypten eller Kairo utan att se det!!!

Tjockleken på dessa stenar. Tog 23 år att bygga och dessa kolosser väger 3 ton var. GULP.

Sfinxen.
Jag tog en bild från balkongen. I kvälls skymningen.

Utan blixt för att visa alla lampor i området. Blev ganska häftigt.

Att blåsa vattenpipa med örter av äpple, det är inte lätt.

Jag innan middag!
Hotellpoolen. Själva byggnaden i vattnet var en av restaurangerna och det var mkt mysigt.


På väg efter en mysig resa hemåt..

Från en obebodd Ö. Men kan lova hade de fräschaste toaletter jag någonsin sett för att vara på en Ö!
Dags att snorkla.
Röda havet "is the shit" så otroligt blått hav.

Min födelsedag.....
Jag åt en fisk som vägde typ ½ kg med alla tillbehör. Kunde inte äta upp nej.

Sjöng för mig också. Mkt trevligt. Hotellet höll reda på allt minsann.

En av de trevligaste som arbetade där. Han stod ibland i baren, ibland i foajén Men alltid supertrevligt. Hur stressigt det än var. Han fick dricks kan jag lova =)

En av de sista dagarna. Italien food. Smakade GREATE.

YOU And ME Hemmavid på ett hotell nära Arlanda.

Nu inväntan på tåget hemåt. Vill iväg idag igen! PRONTO.

Ja, resan till alena, men vi hade det så bra. Jag skulle inte tveka en sekund att fara igen. Så, mina kamrater. Den som inte vet vad de ska göra med pengarna. Ge dom till mig!!!! Eller???

NÄHÄ....

2 kommentarer:

vera sa...

men åhhh ge mej en resa också hihi;) myssit värre! kramen:D

Unknown sa...

Det var resan, så otroligt mysig också =) Kram på dig stumpan.