tisdag 24 november 2009

Det är Stabilt!

Igår en långprommis med reflexer som lyste upp Norra Staden mer än Nyårsraketerna. Inte alla var klädd så, men OK! =) Tycker endå om dig tjejen M =)

Vi var beredda, med våra kameror. Ja, får bli en fotoblogg ett tag. Men herregud. Jag är med i en fotokurs. Då måste man fotografera. Thats the way it is. Så igår en timmes prommis. Fota och sedan hem. Herregud vad hungrig jag var... Men här är de foton som blev... något lite inte så bra. Men jag är i oskuldsfasen, så då är det kanske OK?!


Idag var jag äntligen igen till läkaren med mina öron (igen). Ok Vatten bakom trumhinnan trodde hon. Men då inte så allvarligt. Nej, inte det nej. OK vad göra?! , Nej, den skon gick inte eftersom jag nu inte hade någon inflammation (trodde hon, återigen?). Så ingen antibiotika och bara härda ut. Ta nässpray, ta denna host medicin som gör att du tappar slem. Det är detta som gör att jag bara "Älskar" Vårdcentraler och stafettläkare. Rest my case!

2 kommentarer:

Fia sa...

Åhhh haru köpt en systemkamera????? :D Helt ok me en fotoblogg tycker jag!!!! *KRAMAR*

Unknown sa...

OK, vad bra tjejen. Du är gullig du. När jag blir riktigt bra så lovar jag att komma och fota er. Snyggingar.. =) For free...

Kram