måndag 30 juni 2008

Om ni överhuvudtaget funderar på att göra en

Brasiliansk vaxning, säger jag bara en sak. - Tänk igen. Vill man plågas och tro att det inte kan göra mera ont så.... japp, det gör det ! Vill man svettas floder, japp så gör man det också. För satan. - Ja, säger de som vet dårå !!!!! Jag bara lyssnar !!!!

Glömde tala om att igår när vi var på G hem så fick vi tvärstanna. Det var en andmamma med sex st små lurviga hårbollar som gick över vägen. Men guuud sååå guuullliiiggttt.
Efter 10 min efter vi kört iväg så slog det mig. Varför tog jag inte kort. Nej, nej, nej.....

En hårklippning har jag hunnit med och lite färg. Men blev inte så stor skillnad. Lite mer åt lila så ordnar det här sig sa jag. Yes och det blev det. Typ inte dårå , men i alla fall. Det kunde ha blivit.

Gratta fasters älskling äntligen på i efterskott på 9- års dagen hann vi också med. Sjunga singstar också. Hellre än bra lutar det mot när det handlar om mig. Men som brollan sa. Vilken inlevelse. Jag bara har det liksom Bert Karlsson nästa. VAKNA ! Gräsligt. Usch.

Nu slötittar på Sex In the City på TV. I morgon, då skall vi iväg. Jag, bästis L, bästis C och snygg P. Vi ska se The big one. The movie. Det är dags nu.

Nanna kudden känner jag att mitt lilla huvud säger. Kanske dax Ja......

Inga kommentarer: