onsdag 19 augusti 2009

OK

Idag har det varit en varm och framförallt solig dag. Var så otroligt skönt att promma till arbetet och en dryg timma efter jag gått lite omvägar kom jag fram. Det var så gott med frukost just då, just i det ögonblicket. Satte mig ner med ett leende och kände sakta att orken kom tillbaka i sakta takt.

Idag bjöd jag en arbetskamrat på lunch. Kände att ska man bryta en dålig känsla och en dålig aura så gör själv en god gärning. Hon har varit så gullig mot mig flera gånger och alltid bjudit både på husrum när de själva är i sin stuga på helgen och jag vill bo någonstans när jag är kvar i Storstaden antingen med Nr N eller en kompis, eller ett glas vin när vi är ute och antingen festar eller ätit middag. Så jag kände att idag är det min tur att tacka med att bjuda. Bara så där. Hon blev så glad.

Efter arbetet gick jag ner och tränade ben. Intensivt och svettigt. Men känslan efteråt går inte av för hackor.

Tittat på TV, ätit en god middag. I morgon träff med snygg A. Både middag och bio blir det. Jag längtar verkligen efter att få träffa henne. Så enormt. Så lägger mig nu och inv. morgondagen med spänning.

I morgon är en annan dag!

Inga kommentarer: