fredag 21 augusti 2009

Perfect Thursday

Efter arbetet iväg för att träffa snygg A- äntligen. Vi var på ett "nytt" ställe (trodde hon ja) men som legat på detta ställe i tre år på Söder: Back A Yard. Super mat och mkt snabb men framförallt trevlig service. Jag åt en kycklingrätt som heter: "Jerk Chicken", supergott. Lite halvstark. Men som sagt god. Snygg A åt Red snapper fisk och fick smaka en bit och den var också god. Solen sken, mkt folk i rörelse, varmt och gott vitt till maten gjorde att man njöt för fullo.

"Vi satt ett bra tag, sedan iväg på bio äntligen. Vi såg "Baksmällan". Vet inte riktigt vad jag ska
säga... hmmmm. Har hört av så många att den ska vara så rolig och man skrattar hela tiden. Nja, det kan jag inte hålla med om. Visst, den gick att se. Men helt ärligt skrattade jag som mest när de visade slutbilderna på slutet av saker de inte kom ihåg. Så rätt eller fel, men jag skulle ge den en tvåa. Inge mer!

Men, hyra och slötitta på DVD-ingen dum idé.....när den väl kommer på DVD dårå.

Annars har denna vecka gått asfort. Nästa vecka blir det en hektiskt vecka. Ska ut på något varje kväll förutom Måndagen. Men samtidigt så kul. Ser fram emot det jag!

I helgen, träning, middag och träning igen. Ser mkt bra ut. Hoppas även att helgen nu inte regnar bort. Men som vädergudarna varit nu, så..... tja blir väl så.

Ok, dags att ta en powernap!

3 kommentarer:

Moböjs sa...

Jag måste bara säga att jag älskar kortet på dig och sjöstjärnan, det är helt underbart!

MELLAN TVÅ ÖGON sa...

Powra på du lilla gumman!!
I morgon (..hmm.. idag!) väntar gröna ängars klöver... eller hur fan den visan nu gick...
Spottar gräset ur munnen och laddar för en superpump!!! YES!

Unknown sa...

Moböjs, tackar så mkt. Vad gullig du är. =)

Mellan två ögon, det var ett jobbigt, svettigt, men superbra träningspass. Eller hur? Du arbetade på bra tjejen =)