måndag 10 augusti 2009

Tror kan man göra i kyrkan...

Jag har haft en bra dag, förutom i morse då jag var vätskefylld. Ögonen såg ut som de fått smäll rakt över. Men så var inte fallet. Men under dagen så lade det värsta sig. Skönt. Men sprang och kissade femtielva gånger under dagen.....

Hade tusen mail (ja, ja, ja) när jag kom tillbaka från semestern och tillbaka på arbetet. Men skam den som ger sig och när halva dagen var klar och jag tagit bort alla spam som även kommer dit, japp då var jag äntligen klar.

Efter arbetet så tänkte jag hämta ut biljetter till Winnerbäck jag beställt för att överraska min Mr N med. Men de hade sommartider och det betyder snällt att få vänta till i morgon. Shit också.

Kvällen gjorde jag en köttfärsröra som var kanongod: Köttfärs 10%, röd jalapenos på burk som jag finhackade, rödlök i massor, majs, vitlök pressad och några romantica tomater som jag stekte ihop. En sallad med fetaost i och Quinoa gjorde det hela så bra.

Passet med 30 st anhängare. Ikväll var jag superstark. Det var helt suveränt. Jag kände det som jag kunde ta hur mkt som helst (skulle tro) på stången. Men det gick i alla fulla fall bra. Skönt!

I morgon spinning med söta A och efter det träna ben! Loveley.

Inga kommentarer: