söndag 9 augusti 2009

Semestern klar.... lite bilder av slutet.

Kräftskiva, grillning, fyrkamp båda dagarna och lite vila. Så blev the end av denna semester. Hade en kamrat på middag. Mr S, var meningen att det skulle bli en till. Men han kunde inte tyvärr. Men vi ville fortsätta med vårat tema. Kräftskiva, som vi har nu gjort i 4 år. Vill även tala om att jag faktiskt har badat. I 20 graders vatten. Man blir stolt över sig själv.

Mr S och Mr N i sina fina hattar =)

Röda fina saftiga och framförallt goda kräftor.

Me and the Mr Kräfta.

Jag och Mr S

Fyrkampen har börjat.


Är det någon som ser badmintonbollen?

Jag förvirrad? Nej inte alls, vill bara ha koll på att alla tittar på mitt superpilkast. Vill bara förtydliga att denna gren vann jag!

Dags att skjuta iväg tummstocken utan att den lämnar bordet. Denna är inte lätt kan jag lova.

Dagen efter, vi fick besök av arbetskamrater och deras hund. Jag bad dem köpa en påse med färdigpoppade popcorn. Minst sagt, de poppade och lade dem i en påse. Dock en lite mindre. Men så superhärligt roligt måste jag säga.

Gott, gotti gott gott. Med Mr H och hans sambo M.

Deras söta vovve. Pajas.

Gulligt.

Här spelar vi kortspel. Lite annorlunda och nu kommer jag inte ihåg vad det heter. Men så underbart roligt. Går att beställa från USA.

Japp, nu är denna semester till ända. Men om några veckor är det dags igen. Då blir det Egypten av hela slanten och två och en halv vecka semester. Bröllopsresa kallas det visst, ett år efter och det känns så bra. Äntligen! Vi höres. Au Revoir.

Inga kommentarer: