fredag 9 januari 2009

Hej

Igår var det så bra dag- vilken energi. Fast jag inte sov så bra. Dagen gick otroligt fort och sedan så var jag iväg till Marielle. Passade på att stanna förbi Camilla på Guld Carlsén och köpte mig ett halsband. Med en snöflinga. Så super sött så in i h-vete.


Var som sagt till Marielle- så otroligt skönt. Somnade och vaknade själv av att jag snarkade. Men mysigt och totalt avslappnande var det. Fick äntligen färga sådant som behövdes färgas, mina fransar och bryn. Var ett tag sedan nu. Gick hem sedan och nu var det plusgrader, vädret var på topp. Så jag passade på att gå en längre sväng hem. Så istället för 15 min så tog det en timme. Men det var så otroligt skönt att gå.


Hem och hade en myskväll med maken. Så otroligt mösigt. Vi gjorde kyckling i lergryta och råstekt potatis. Blev så otroligt gott. Sedan spelade han luftgitarr för mig. Han är bäst den mannen ! =) Gick även denna natt och lade mig sent. Men det var det värt!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: