torsdag 15 januari 2009

Jag vet att tiden går...

men har inte haft tid att blogga. Nix, pix. OK:

Tisdagen: arbdag, undra varför man inte är på varmare breddgrader dag, beställa hem kinamatdag, spinningdag, packdag, mysa med maken dag ( som alla dagar då typ, då jag är hemma dårå).

Onsdag: kliva upp tidigt dag, åka tåg med munnen slött öppen när man sover dag, få en apotekskvinna springa efter dig på Kungsholmen dag ( hur ofta händer det? & nej, jag hade inte snott något, nej), arb över dag, beställa biljetter tillsammans med CH till Debaser och se -En Afton med Bruce Springsteen sånger. Sång framförs av: Simon Ohlsson + Annika Norlin + Kleerup + Lowood + Eagle-Eye Cherry + Hemlig gäst dag, passade på att äta sushi dag, nästan somna på bussen hem från Slussen dag.

Torsdag: klev upp tidigt igen dag, kall prommis från Slussen dag, mkt möten dag, arb och blev hungrig dag, äta en supergod sallad till middag dag, hade trevligt sällskap dag, gå återigen en svinkall kväll till mötes till Slussen dag, frysa nästan ihjäl dag, få en superkraftig känning dag, springa in på pressbyrån och köpa dextrosolpaket och bli frustrerad över den sega kön dag, komma hem sent dag, titta på Sex and the city serien dag...

Funderar nu på fredagen, vad kommer att hända då tro.... hmmmm...

2 kommentarer:

Pia Alm sa...

Får jag sitta bredvid dig i morgon på Helex?! Snääääälla... så kan vi iaf tjuva till oss någon liten pratstund. Vi kan låtsas prata strategier så gör vi får egen strategi... Puss

Unknown sa...

Men självklart tjejen. Det hade jag räknat med =) hmmm prata strategi, det gillar jag. Då menar jag våran egen =)

Pusselipuss =)