måndag 5 januari 2009

Sedan nyår

Har dagarna gått i sakta mak. Igår hade jag pass igen. Gick otroligt bra. Ökade på ben med 10 kg. Så det betyder att jag körde pumpbenlåten med 30 kg på axlarna. Det är inte illa. Tycker jag själv då ! Men 5 min av en hög puls låt är inte illa.

Idag. Spinning 45 min. Gick också bra. Det är så förbaskat roligt. Mkt folk och då blir man glad! Bästis L var med och tjoade. Då går allting så mkt lättare.

Sedan hem. Mammsen och pappsen skulle komma och titta på våran fina julgran som ryker på söndag. Då skall den väck! Sorgligt men så sant.

De skjutsade mig till stan. Träffade bästis L och mysiga C som är hemma från USA. Vi träffades på O´learys och åt sen lunch/middag. Vi pratade om livet i allmänt som man måste när man träffas sällan. Om vad som hänt det senaste halvåret. Otroligt men sant. När man väl börjar prata så märker man att fasiken. Mkt har ju faktist hänt, även om man tror att jorden ibland står helt stilla.

Väntar på Mr N som är på G hem från Timrå-Modo hockeyn. Hörde ett roligt skämt om det "by the way". En karl frågade en annan på O´Learys. Hur många från Västernorrland är med i Timrå gruppen. Började fundera och fasiken han har helt rätt. Många är dom som inte tillhör Västernorrland. Nä, så är det i hockeyn. Men intressant är det.

Inv nattens match. Eftersom jag redan sett de andra så måste man vara vaken för att se denna också-blir tyvärr en tidig morgon man går och lägger sig. Men så är livet!

Ok till nästa gång vi höres. Be carefull out there....


Inga kommentarer: