torsdag 8 januari 2009

Jag förstod det.

Första efter ledighet i två veckor arbetsdagen igår. Vad händer...? Jo, Somnade ca:20:00 igår, kan då bero på att jag vänt på dygnet så kroppen är inte van att vakna så tidigt som jag fick lov att göra igår morse. Men vad fasiken, vaknade kl: 03:00 så sedan dess har jag varit vaken. Ett mkt bra tillstånd... eller?? Inte bra när det blir så här.

Fikade innan med Söta M på Sandy´s. Jag tog en Hot greek som var supergod. Varm macka med feta ost och svarta oliver.


Grammisgalan missade jag då. Ok försökte då inatt när jag klev upp för att dricka något varm mjölk och allt sådant där man tror på, att titta i TV-tidningen när reprisen skulle vara. Men tro att det skall vara någon repris? ! Verkar då inte så inte. Attans.

Ikväll, till Marielles och färga och göra ansiktsbehandling. Ska bli så nice. var ett tag sedan jag var där nu, så nu äntligen är det dax! ser jag så fram emot så =)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: