tisdag 13 januari 2009

Måndagen

Var meningen att jag skulle fika efter arbetet med LA, men hon hade fått öroninflammation, stackarn. Om inte Mohammed kommer till berget så får berget komma till Mohammed. Eller? Nu jämför inte jag LA med ett berg utan vad jag menar är att jag tog bilen och for själv till henne. Vad gör man inte för en pratstund och varmt te?!


Stannade en stund. For sedan hem till mammsen och pappsen, eftersom jag hade vägarna förbi. De tittade på Guldbaggen på en volym som heter duga. Som mammsen sa: - vissa pratar tyst och vissa högt. Man får ta en volym som är på mellanting. Att vi knappt hörde vad vi sa till varandra är en annan sak. Sedan att de ibland har så jäkla kallt inne gjorde att jag stannade typ i 10 min. Frös nästan ihjäl (typ alltså) , ja nästippen var svinkall i alla fall när jag satte mig i bilen. Hade stjärtvärme på sätet och +25 grader värme som bolmade in i bilen. Man måste bara få värme när man fryser så förbenat. Pappsen sa att man skall härdas! Ja han kan ha rätt. Men det tycker man inte då man fryser i alla fall.

Men man skall härdas !

Inga kommentarer: