måndag 12 januari 2009

Helgen gick undan.

Kan man ju faktiskt säga. Huj vad helgen gick fort förbi. Fredagen gick jag och lade mig vid 23:00-tiden. Då kunde jag inte hålla ögonen öppna längre.

Lördagen: Iväg och hade spinning. Mkt folk och superroligt pass tyckte jag själv att jag fick till. Jobbigt, men roligt. Så roligt man nu kan ha på en stillastående cykel. Iväg för att handla inför kvällen. Middag för våran toastmaster och toastmadame. Mr Sola och Bästis L. Vi bestämde att bjuda på mousserande vin som fördrink. Till det tilltugg bestående att ett tunt tunt tunnbröd som är hembakat. På det lägger man olivolja och parmensanost och in i ugnen. Som hemmagjorda chips, men mkt nyttigare och godare.

Varmrätten bestående av ugnsbakade grönsaker och Rostbiff. Två olika kalla såser till det. Tzaziki och mango/chili. Mumma. Antingen rött eller vitt vin, fick man bestämma själv.

Efterätt: Fin choklad och kaffe. Till det Cointreau.

Spelade sedan spel. Pratade, bästis L gick hem lite tidigare än Mr Sola, så när hon gått började vi titta på filmen från bröllopet. Tiden gick så otroligt fort. Vid kvart i fem ca tog Mr Sola sig hem. Man kan säga att det blev en lyckad tillställning =)

Bästis L hämtar lite mat.


Jag och söta Bästis L

Mr N och Mr SolaToastmadamen och toastmastern


Söndagen: Städade äntligen undan julen. Så otroligt skönt. Sedan tog vi det så otroligt lugnt hela dagen. Jag mådde inte så bra, så Bästis L fick ta mitt pump pass. Orken fanns bara inte. Otroligt att jag orkade plocka ner julgranen. Men med bra hjälp sååååå....

Nu en ny vecka och med det nya möjligheter. Eller hur ???

2 kommentarer:

Anonym sa...

herregud va söta vi är då...;=)
tack för allt!kram från toastmadamen
pöss!

Unknown sa...

Håller fullständigt med hjärtat. Tack för att du tog passet vännen min.
Pusselipuss.