lördag 7 mars 2009

HHHHHeeeeeelllllggggggeeeeennnnnnnn

Lördagen blev det träning för hela slanten. Började med pump avslutade med ett superbra spinningspass med Bästis L. Bra musik. Hade ståpäls ibland eftersom musiken var så bra. Passet i sig också.
For och handlade. Tänkte sedan stanna på stan för att handla. Men åkte hem. Åt lunch. Tog sedan en eftermiddagslur på 1,5 timme. Skönt. Tränade på pumpen som vi skulle köra releasen på idag.

Middag. Vi skulle hitta på något. Men blev inte så. Vi tog och tittade på melodifestivalen istället. Nä, jag vet att många gillar låten. Även Mr N, men jag och låten går inte ihop. "Snälla, snälla" låt den inte vinna i Globen. Caroline Af Ugglas, nej, inte min melodi.

Idag. Hälsade på mammsen och pappsen. Pappa har köpt en ny dator. Den andra han hade var från 1800 kallt så det behövdes. Snart har dom internet. Jag sa det till Pappa, en helt ny värld sörru. Du kommer inte att tro dina ögon. Lilla pappsen.

Hem, Pilates och sedan körde jag och virrvarret A Pump 69. Gick med ett glädjetjut så bra. Fy fasiken vad kul det var. Japp, laddad för att köra mera blev man absolut.

Nu, se klart Beck, sedan nanna kropp och själ. Ibland behövs det också. Japp !

Inga kommentarer: