söndag 29 mars 2009

Nästa hållplats: Söndag.

Japp utgång blev det efter vi suttit och pratat och filosoferat ett tag. Mysigt. Vi gick på Oscar, kan säga att det känns som det var år och dar sedan man var där. Sedan funderade man på. Är det här verkligen min stad? Kände från början INGEN. Wha´t. Men efter ett tag kom det några. Tur.... man började undra...

Vi gick omkring ett tag innan vi vågade oss ut på dansgolvet. Har hört en låt som heter: Jag dansar aldrig nykter. Lite den tanken kom i mitt huvud. För man är inte lika "följsam" till musiken när man är nykter verkar det som. Men efter ett tag så hitta man the moves. Ha!

Vi gick omkring och pratade, dansade lite. Drack vatten. Svisch P Och bästis L som varit på Stadshuset och sett Petter kom också och slöt upp. Mr N med lillebror som hade varit på en killfest slöt också upp. Kändes lite som att nu var familjen samlad =)

Trodde i mitt stilla sinne att jag skulle endå vara tidigt hemma. Men nej vad man bedrog sig. Sedan att det även var en timme senare, eftersom klockan skulle ställas fram. Ja, gjorde inte det hela så mkt lättare. Usch. Somnade bums när jag lade mig. Men supertrevlig kväll. Verkligen. Måste göras om, helt klart.

Ikväll, träning återigen. Min helg brukar innehålla just det. Sedan, hem, äta fläskfilé med sparris som har blivit stekt i mkt vitlök. Se Parlamentet och slötittande på Beck. En skön Söndag helt enkelt

Inga kommentarer: