måndag 30 mars 2009

Mr Pedro is the shit..

Vill bara poängtera. Har man problem med sin dator, då kommer han supermannen (typ som stålmannen utan kryptonit och röntgensyn och sådant där tjafs) och hjälper en. Återigen, han kom hit, fixade, trixade och vips, så var det som det skulle igen. Han é bara bäst.

Idag var det jobbigt. Tröttheten slog emot en som en fiskfena i ansiktet. Fattar inte varför. Men var länge sedan jag var så trött. När vi kom hem efter vi varit på Ticket efter arb för att kolla resor. Jajamensan, då fick jag sova i en timme. När hände det senast en vardag? Var läääännnnnnggggggeeeee sedan. Om man nu inte räknar in när man varit dålig och sjuk. Men det är jag inte nu, tvärtom. Men jag tror att kroppen inte riktigt har gått in på sommartiden. Ja, det tro jag faktiskt.

Förhoppningsvis så är vi här snart, underbart. Känns som en evighet. Men dagarna rullar på. Så snart så.......

3 kommentarer:

Fia sa...

Har ni bokat resa? Vart? När? Hur? ;P

Erica sa...

Vi drömmer oss bort....långt bort där palmerna vajar för vinden....god mat och dryck....plask i havet :-) MYYYYYS!!!
/kraaaam

Unknown sa...

Fia, det kommer jag snart att berätta. Snart så kommer det.. =)

Erica, håller med. Man drömmer sig bort. Åh jag kommer att plaska i havet. Lovar. Kramis =)