torsdag 5 mars 2009

Sanndrömmar!

Helt otroligt. Vaknade flera gånger under natten och varje gång jag vaknade så tänkte jag att i morgon bitti kommer det att snöa jättemycket. Jag lovar, hade inte tittat på vädret. Det var helt torrt och bart i Storstaden när jag gick och lade mig. Men när jag vaknade, det snöade asmycket.
Men var borta mot kvällen, ovanligt...... men jag lovar, det snöade. Jag menar, inte lika vanligt här som hemma. Om man tänker så. Så då undrar jag. Har jag nu möjligen börjat drömma sanndrömmar?

Har aldrig hänt tidigare, men någon gång skall ju vara den första för allting. Eller hur!?


Så nu hoppas jag på att drömma att jag vinner asmycket pengar istället, eller får en löneökning med minst 1000%. Får vi se hur troligt det är! Men drömma kan man alltid. Eller hur är det nu igen... osv.


Just det ja, snart helg. Helg, helg, helg, helg, helg. Är det någon som uppfattade att det snart är helg ? Nä, trodde inte det heller

2 kommentarer:

Linda sa...

Trevlig helg vännen!!! Äre utgång imorgon?!! :)) Kramis

Unknown sa...

Hej vännen.

Nix, ingen utgång i morgon. Utan skall ta en lugn helg. Som jag i och försig sagt många gånger nu men aldrig händer. Men jo, nu måste det bli en lugn helg. Hur mår lillbubben då? Har febern gått ner?

Kramar, hoppas ni får en mysig helg.