tisdag 3 mars 2009

Tisdagskvällledigt. Många L blir det

Japp, kvartalen i Söndags var så BRA. Kul. Jag, Söta L och virrisen A (kan döpa henne till det efter idag kan jag lova =) ) skall köra passet på mitt söndagspass nu på Söndag. Blir greate det.

Passena efter, inga problem. Endorfinet gjorde att det gick av bara farten. Men efter. Herregud. Då var man slut i hele kroppen. Totalt urflängad kändes det som.

Igår passade jag också på att köra Spinningen åt H, som inte kunde. Svettigt. Men välbehövligt. La mig kl: 21:30. Gick inte att stanna uppe längre. Ögonen liksom trillade ihop hela tiden.

I dag känns det bättre. Var till Marielle och färgade Ögonbryn och fransar. Nu är de svart kan jag lova. Man ser nästan arg ut. Men efter några tvättar av ansiktet så ska väl det ordna sig det också.

Packar inför att åka till Storstaden. Men det känns bra. Faktiskt skapligt. Inte alla gånger det känns så.

Ledig kväll. Jag måste packa och måste få ta det lite lugnt. Så, det är så här det känns. Ovanlig känsla. Men den känns bra =)

YES!

Just det ja. Bästis L har kommit hem, brun som en pepparkaka efter en evighet i Thailand... Brun som sagt, fräsch. Hör hur den låten klagar i mina öron just nu, Avundsjuk, du är så avundsjuk. Ja som attans. Men var så skönt att få krama om henne igen. Lilla söta bästa snygga Bästis L. Welcome Home !

2 kommentarer:

kockajäveln sa...

Åh, härligt o höra:)Händer i veckan?

Unknown sa...

Ja, i veckan är jag i Storstaden. åker hem til helgen. Samma visa, vecka efter vecka, efter vecka osv... Men vissa kvällar är jag ledig. Otroligt men sant. Händer nästan aldrig =) ett typiskt släktdrag efter min pappa..